Voor de nieuwe aanmeldingen hebben we een wachttijd van 6 tot 8 weken!

U verzorgt, wij helpen!

Spoedgevallen (pijnklachten)

Bij acute tandpijn of kiespijn

Bij acute tandpijn of kiespijn” de volgende tekst “Pijn kan altijd ontstaan, spontaan of soms na een behandeling. We weten hoe vervelend dit voor u is. Als het acuut en zeer pijnlijk is, proberen we u uiteraard tijdens de werkdagen nog dezelfde dag te behandelen. U kunt dan ’s morgens bellen naar telefoon: 0263815947 en ’s middags naar 0263815641.

Pijnklachten buiten openingstijden

Buiten onze reguliere openingstijden, in het weekend (zaterdag en zondag) en tijdens de officiële vrije dagen, feest- en vakantiedagen en schoolvakanties, werken wij samen met de spoedgevallendienst Dental365 Arnhem Spoed Tandarts. Voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag kunt u zich wenden tot Dental365 Arnhem op tel: 085-0189461

Dental365 Arnhem Spoed Tandarts

Adres van Voorststraat 3-B, 6851 LT Huissen

Telefoon spoedgevallendienst Arnhem: 085-0189461

Dental365 heeft naast de vestiging Arnhem, ook vestigingen in Rotterdam, Breda, Gouda, Dordrecht, Den Haag, Amsterdam, Ede, Deventer, Apeldoorn, Rhoon, Leeuwarden, Sneek en Zeeland. Mocht een andere locatie u op dat moment beter uitkomen, dan kunt u aan de telefoon uw voorkeur aangeven. Dental365 kan dan, mits mogelijk, samen met u kijken welke locatie voor u de meest geschikte is. Voor meer informatie over de spoeddienst kunt u ook kijken op de website Dental365.nl

Aantal zaken waar u ook rekening mee dient te houden, voordat u belt naar Dental365 Arnhem Spoed Tandarts;

Wat mee te nemen:

* Bij het bellen: houdt uw BSN (of van de persoon voor wie u een afspraak wilt maken) altijd bij de hand. Dental365 heeft dit nodig om een afspraak in te kunnen plannen.

* U (of de persoon om wie het gaat) dient een geldig identiteitsbewijs mee te nemen.

* U dient uw consult en/of spoedbehandeling bij Dental365 direct te voldoen middels pin of creditcard. U kunt niet contant betalen.